Samoobslužná podpora IT pomocí aplikace Smart Link

Samoobslužné řešení Smart Link pro IT služby pomáhá uživatelům rychle dosáhnout toho, co právě potřebují. Smart Link je samoobslužný software, který tvoří inteligentní spojení mezi koncovými uživateli služeb IT a jejich podporou. Všechny informace týkající se informačních technologií a podpůrné funkce se sbíhají do jednoho komunikačního kanálu. Smart Link je tak vždy prvním kontaktním místem pro koncové uživatele IT bez ohledu na to, zda se jedná o chybová hlášení, dotazy týkající se IT nebo servisní požadavky.  To vše je možné na všech komunikačních kanálech: na každém PC, notebooku, tabletu nebo smartphonu.

Aplikaci Smart Link lze instalovat na vašich systémech nebo využívat formou cloudového softwaru jako služby.

 

Samoobslužné rozhraní pro IT: Jak to funguje?

csm sl youtube
 
 
 
 

csm sl 01

20%

Snížení počtu požadavků na podporu IT

csm sl 02

90%

Zrychlení doby řešení

csm sl 03

100%

Spokojenost zákazníků

 

Přínosy samoobslužného portálu Smart Link

  • Vyšší efektivita: Počet tiketů na prvním stupni podpory se sníží o 20 %
  • Automatická diagnostika zkrátí dobu na vyřešení tiketu
  • Unikátní uživatelské prostředí má prokazatelně vysokou oblíbenost
  • Další informační kanál, který je kdykoli k dispozici

 

Uživateli oceňovaný samoobslužný portál

O úspěšnosti samoobslužného portálu rozhoduje odezva uživatelů. Smart Link v tomto směru dosahuje vysokého hodnocení zejména díky unikátnímu prostředí s důrazem na intuitivní způsob práce: uživatelé položí dotaz v samoobslužné aplikaci a již při zadávání hledaného výrazu jsou nabízeny vhodné odpovědi ze seznamů často kladených dotazů a jiných relevantních dokumentů. Není-li v samoobslužném systému nalezena žádná odpověď, mohou uživatelé ihned vytvořit tiket, zahájit chat s oddělením IT podpory nebo si vyžádat zpětné zavolání.

Mezi novinkami se v samoobslužném prostředí automaticky zobrazují již zaznamenané incidenty, a nutnost zadat dotaz na IT podporu tak často zcela pomine. Uživatelé aplikace Smart Link mají přístup ke svým tiketům a servisním požadavkům a mohou kdykoli sledovat aktuální stav jejich zpracování.

 

Funkce samoobslužného portálu

Profesionální design a snadné ovládání
Novinky
Poslední informace na první pohled
Často kladené dotazy
Uživatelům se automaticky zobrazuje aktualizovaný seznam nejčastěji kladených dotazů
Varovná hlášení
Automatická hlášení pro relevantní uživatele při výskytu závad
Vícekanálové řešení
Funkce dostupné kdykoli a kdekoli
Automatická analýza dalších informací
Rychlá analýza chyb díky automatickému záznamu diagnostických dat
Zpětná vazba
Trvalé měření úspěšnosti a efektivity formou sestav a zpětných vazeb
Přehled rozpracovaných tiketů
Systém umožňuje přístup k servisním tiketům včetně sledování jejich stavu. Nevznikají tak dotazy k otevřeným tiketům.
Jednoduchá integrace do vašeho IT prostředí

 

Proč zůstává vaše IT prostředí uzavřeno pro další kanály podpory?

csm Ebook SelfVaše samoobslužné řešení splní očekávání, pokud se přidržíte těchto 6 důležitých faktorů úspěchu. Načerpejte poznatky ve stručné elektronické příručce, posuňte své samoobslužné řešení o úroveň výš a získejte výhodu proti ostatním způsobům podpory.

Ke stažení zdarma